Yhdistys

jokiPelastetaan reittivedet -yhdistys on rekisteröity 24.1.2013. Yhdistys korostaa puhtaan vesiluonnon merkitystä suomalaisen maaseudun elinvoimaisuudelle ja katsoo, että turmeltumaton luonto on tärkeää ihmisten hyvinvoinnin kannalta ja pyrkii edistämään näihin aiheisiin liittyvää tutkimusta. Yhdistys suuntaa toimintansa perinteisen suomalaisen luontoa hyödyntävän elämäntavan puolustamiseen. Yhdistyksen henkilöjäsenet ovat vapaa-ajan kalastajia, metsästäjiä, marjastajia, mökkiläisiä ja yleensä luonnossa liikkujia ja luonnon antamia hyödyntäviä aktiivisia kansalaisia. Yhdistys tavoittelee jäsenikseen kalastuskuntia, metsästysseuroja ja paikallisia vesienhoitoyhdistyksiä.

Yhdistyksen hallitus:
Jaakko Koppinen, puheenjohtaja, Multian osakaskunta, Multia
Olavi Niemi, varapuheenjohtaja, Kyynämöisten vesienhoitoyhdistys, Uurainen
Pasi Koppinen, Tarhapään osakaskunta, Multia
Jukka Pulkkinen, Pohjoislahden osakaskunta, Keuruu
Matti Peränen, Paajalan osakaskunta, Pylkönmäki
Seinäjoki, Eino Kytölä, Vehkoon osakaskunta, Multia,         Kalle Laitinen, Saarijärvi,

Kannatusjäsenet
Vapaaehtoinen kannatusjäsenmaksu EUR 10,00—50,00/vuosi tilille:
KESKI-SUOMEN OSUUSPANKKI FI48 5290 8120 0635 09

Jaakko Koppinen, puheenjohtaja • jaakko.koppinen(at)hotmail.fi